Młody mężczyzna przewieziony na OIOM po otrzymaniu drugiej dawki szczepionki na COVID-19

adminPatryk
1 miesięcy temu
Młody mężczyzna przewieziony na OIOM po otrzymaniu drugiej dawki szczepionki na COVID-19
FB Udostępnij na Facebooku
W Izraelskim szpitalu 19-latek doznał zapalenia serca w skutek otrzymania drugiej dawki szczepionki na COVID-19.
Izrael uważany jest za światowego lidera szczepionek przeciwko COVID-19. Od ponad miesiąca zaszczepili 3 miliony obywateli. Jest to zdumiewająca suma, ponieważ naród liczy niecałe 10 milionów mieszkańców.

Skutki uboczne szczepionki

Pacjent zaczął się skarżyć na duszności, kołatanie serca i ból promieniujący do lewej ręki. Objawy były bardzo podobne do zawału serca, dlatego podjęto decyzję, aby przewieźć mężczyznę na OIOM. Po przeprowadzeniu odpowiednich badań okazało się, że jest do zapalenie mięśnia sercowego.

 

Fakt, że objawy pojawiły się natychmiast po szczepieniu, budzi podejrzenie, że stan zapalny mogła spowodować reakcja immunologiczna.


Więcej informacji na ten temat możecie przeczytać na:
popularne.pl, 
wiadomosci.radiozet.pl, turystyka.wp.pl

Fotografie:
google.com
 
Udostępnij na Facebooku